2012. december 24., hétfő

Első lépések egy új világban

Big Bang Theory-t néztünk kedvesemmel... így kezdődik a történet, mely egy újabb világ izgalmas felfedezéséről szól, mely úton haladva egy stabil kockaság felé tartunk. Ráadásul ezúttal nem én voltam a "felbújtó".


Szóval, volt az a rész, amiben Sheldon megmutatja Penynek az Age of Conan-t. Nos barátnőm ezen nagyon felbátorodott, és elhatározta: kipróbálja, pontosabban kipróbáljuk, mert hát a kalandozáshoz mindig szükség van egy társra. Így hát a regisztráció és a játék letöltése után elérkeztünk a karakteralkotás lépéséhez. 

A játékban 4 archetípusban 3-3 kaszt van. Érdekes felosztás, kicsit meglepődtem amikor a Barbarian kasztot a Rouge csoportban találtam meg, de végülis van benne ráció. 

Soilder típus: Guardian, Conqueror, Dark Templar
Priest típus: Priest of Mitra, Tempest of Set, Bear Shaman
Rouge típus: Barbarian, Assassin, Ranger
Mage típus: Demonologist, Herald of Xotli, Necromancer

Amikor kezdtük a 12 kasztból csak 4 volt elérhető ingyenesen (azóta már mindegyiket ingyenessé tették): Guardian, Priest of Mitra, Barbarian és a Demonologist. Ebből kiejtettem a Barbárt, és a priest-et, mert az előbbi egyáltalán nem a kedvencem, az utóbbihoz meg most nem volt kedvem. A maradék kettő jópofának tűnt. Végül, hűen első Wow-os karakteremhez (aki nem olvasta annó a blogomat Kirgeth egy paladin volt) Guardiant választottam. Majd pár óra játék után sietve csináltam egy új karit, mert nehéz ellenállni a succubus bájainak. ;)

Játszottunk pár órát, és egészen jó benyomást keltett a játék, pedig meglehetősen válogatós vagyok, mind irányítás mind pedig effektelés kapcsán. Nem szeretek megtanulni új irányítási módokat, legyen hasonló mint amivel korábban játszottam (wow és ddo). Ne legyen a harc agyon effektelve, sajnos emiatt sok jó játék kiesik nálam. Aoc-ban megfogott a realisztikus ábrázolás.

Harcrendszere is egészen érdekes
Nincs autoattack, a közelharcban 3 (balról, fentről, jobbról intézett) féle támadásod van, és mindegyik gombnyomásra történik. A képességek pedig kombó formájában jelenik meg. Pvp-ben ez okoz némi nehézséget nekem még, de egyébként tetszetős, főleg h lehet védekezni is ellene. Beállíthatod hogy melyik oldalra védekezel jobban, és mit védsz kevésbé.

Mágia szintén egyedi.
Minden spell területre hat! Legyen az ártó vagy védő mágia. A villámod ami lesújt a célpontod körülieket is sebzi, a gyógyítás amit elvarázsolsz a közeledben lévő társaidat is gyógyítja. Apropó gyógyítás. Nincs heal spam. Ahogy írják itt a dps és a heal karöltve jár. Többnyire heal over time-al healels (regeneráció), van ugyan néhány direkt heal is, ám ezeknek relatív nagy cd-je van. Viszont cserébe a healer kasztok jó dps-nek is számítanak.

Összegezve a dolgot a harcrendszere különbözik a wowétól, a pvp sokkal taktikusabbnak tűnik így elsőre, és nehezebbnek is. Viszont a rövid időtartamok (pl a stun itt kb 1-2 mp) pergősebb is.

Végszóként: Nekem nagyon bejön a játék ajánlom mindenkinek, akinek épp nincs mivel játszania, vagy unja amit épp játszik ;)
Jómagam a Fury pvp szerveren játszom, Niafe vagy Yware a fő karim jelenleg. Van egy guildünk is, ha összejön a 25 fő, tudunk venni várost ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése