2012. december 24., hétfő

Tempest of Set - Áttekintő

Szeretem azokat a karaktereket, amelyek tudják gyógyítani magukat. Viszont nem nagyon van kedvem szenvedni a fejlődéssel csak azért, mert healer vagyok és alig sebzek. Bár a AoC-ben ez a veszély szerencsére nem fenyeget, amikor Niafe-t létrehoztam, ezt még nem tudtam. :)
Tetszett a kasztban, hogy offenzív varázshasználónak és healernek nevezték. (ismételten a wow-ot ismerőknek, kicsit hasonlít a resto sámánra játékstílusilag.)


Archetípusa: Priest
Engedélyezett fajok: Stygian
Fegyverek amit használhat: Polearm, One-handed edge, One-hander blunt, Dagger, Staff, Talisman, Bow, Crossbow, Thrown
Vértek amit felvehet: Light, Cloth, Shield

Egészen jó a játék vele. Kijutva Tortage szigetéről (kezdőhely) nem vettem elég komolyan a tényt, hogy pvp szerveren játszunk. Wisdomra pakoltam itemekből, hogy nagyobb sebzést érjek el. Barátnőm Assassinjának 1500-as életereje volt, míg nekem a fentiek miatt csak 800. Ez meg is látszott amikor lelkes küldizés közben gankelve lettünk... kellemetlen, hogy a párosunk healerje (aka jómagam) két ütésből le lett csapva. 26-os voltam, a ránk támadó Assassin pedig 19-es... hát azt kell mondjam: ciki.

Mindenesetre azóta kicsit bányásztam, lett pénzem, és a aukciós házba jól bevásároltam. Most kellemes 1500 hp-val van azért időm reagálni a támadásokra. :)

No de visszatérve a cikk eredeti céljára. Set papjának lenni jó. 3 támadó, 3 gyógyító és 2 crowd control varázslat mellett van még egy, ami körülöttem sebez, és egy ami az engem támadóknak sebez vissza. Az egyik cc egy 4,5 másodperces stun, ami csak egy célpontra hat, míg a másik a körülöttem lévő (legfeljebb 6) ellenfeleket köti helyhez 4 másodpercre.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése